Samsung VCDC08QH zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VCDC08QH zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Sjoerd Heurkens 16-03-2017

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VCDC08QH zwart

De stofzuiger doet wat je graag wilt. De stofzuiger zuigt krachtig. Het aan- en uitzetten en het instellen van de zuigkracht op het handvat is ideaal. Verder is hij licht en wendbaar.

Pluspunten

• krachtige stofzuiger
  • bediening op het handvat

barrykonst 18-06-2015
Geschreven voor: Samsung VCDC08QH zwart

Een halfjaar geleden voor het eerst een zakloze stofzuiger aangeschaft. Daar heb ik zeker geen spijt van.

Voor +/- 100 euro heb je een stofzuiger met een ruime actieradius van 6 meter en goede prestaties op laminaat (A label). Tapijt op de trap gaat ook goed schoon ondanks label E voor die ondergrond.

De zuigbuis heeft een gemakkelijk kliksysteem om uit te schuiven en de stang eraf te klikken.

Lees mijn uitgebreide review van de Samsung VC08QHNDCBB: http://productbiograaf.nl/2015/04/09/samsung-vc08qhndcbb-stofzuiger/